Mengenai Saya

Foto saya
merbok, kedah, Malaysia

Isnin, 1 Ogos 2011

dugaan msa first posa

aku masih bersabar tapi keadaan yg memaksa utk aku minta putus.......semasa aku mntak putus tu berketar satu badan aku jgk la....dan ngn selambanya die balas msj aku OK...........die x taw ka perasan aku msa tu....
smsa smbhyang asar aku menangis dan aku meluahkan smua perasan aku di atas tikar sembahyang....
dan aku kembali tenang slpas aku mengadu masalah aku kepada Yang Esa......
semalam ada la puasa pertama yg penuh ngn dugaan.....aku hmpir pengsan kerana sakit tulang belakang.....
aku tahan sakit keseorangan dan aku tahan hati aku disakiti keseorangan jgk.....x dk sapa yg taw..... hanya Allah ja yg taw perasan aku mcmna.....
ketika aku bersedih Allah menghantar seorang kawan dkt aku.....thanks a lot friend and God.....
cinta yg aku cari selama nie rupanya ada di depan aku.....
sudah setahun die berada di hadapan aku.....
skrg nie aku tenang disisi die dan disisi Allah.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan